Gabinet kosmatyczny jest tym specyficznym rodzajem biznesu, w którym wygląd pracownika i salonu odgrywają kluczowe rolę. Zarówno schludna i zadbana kosmetyczka, jak i czysty i odpowiednio udekorowany gabinet, są doskonałą wizytówką oferowanych w tym miejscu usług. Warto o tym pamiętać, bo wystrój bez pomysłu i wyczucia potrafi skutecznie zniechęcić do ponownych odwiedzin. Potwierdzają to badania, które pokazują, że aż 82% Polek przy pierwszej wizycie w salonie kosmetycznym zwraca uwagę na jego wystrój. Ważna jest dla nich nie tylko czystość miejsca, ale także wnętrze urządzone ze smakiem i stylem.

Czego oczekują klientki?

Klientki chcą, przede wszystkim, czuć się bezpiecznie, miło i komfortowo. Sprzyja temu nie tylko fachowa obsługa, ale także odpowiednie otoczenie – spokojne kolory, zdjęcia prezentujące uśmiechniętych i zdrowo wyglądających ludzi, piękne kwiaty oraz fotografie prezentujące oszałamiające efekty dokonywanych w gabinecie zabiegów. To wszystko wpływa na decyzję o kolejnej wizycie w salonie. Co więcej, jak pokazują badania, 40% z zadowolonych klientek, następnym razem przyprowadzi ze sobą koleżanki. Warto skorzystać z tej szansy przy planowaniu rozwoju swojego biznesu, bo przekłada się ona na zwiększenie liczby zadowolonych klientów, a więcej zadowolonych klientów to większe przychody.

To, jak klientka czuje się w trakcie zabiegów kosmetycznych, stanowi fundament do przyszłej decyzji o powrocie do danego salonu. Wystrój ciemny i niedbały, a nawet i taki, który jest po prostu dość standardowy i przez to nudny, potrafi negatywnie wpłynąć na poczucie komfortu. Jeśli klientka nie będzie zaś dobrze wspominać wizyty w danym salonie, już na pewno do niego nie wróci. W tej sytuacji, pieniądze zainwestowane w reklamę na pewno już się nie zwrócą.

Jak wybrać idealną fototapetę lub plakat?

Nie ma to jednej reguły. Na pewno fototapeta powinna pasować kolorystycznie nie tylko do wnętrza, ale także do wachlarza usług oferowanych w salonie. Jeśli masaże i zabiegi na twarz są najważniejszymi oferowanymi usługami, warto to pokazać za pomoca pięknych zdjęć zrelaksowanych kobiet. Jeśli na ofertę składa się głównie manicure, tipsy i zabiegi pielęgnacyjne na dłonie, warto wzmocnić profesjonalny wizerunek za pomocą zdjęć dłoni, które będą obiektem poążadania każdej klientki.

Mówi się, że obraz wart jest więcej, niż tysiąc słów. W takim miejscu jak salon kosmetyczny wart jest nawet więcej!

Szukasz inspiracji? Zakochaj się w fenomenalnych plakatach i fototapetach dostepnych w PIXERS!