🌸 -40% na wszystko! 🌸 Do 18-03-2024
🌸 -40% na wszystko! 🌸 Tylko do 18-03-2024
🌸 -40% na wszystko! 🌸 Tylko do 18-03-2024
🌸 -40% na wszystko! 🌸 Tylko do 18-03-2024
🌸 -40% na wszystko! 🌸 Tylko do 18-03-2024
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersPolityka Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookie własne oraz partnerów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania wszystkich funkcji sklepu oraz w celach analitycznych i marketingowych. Cookies będą wykorzystywane przede wszystkim w dopasowaniu treści marketingowych do Twoich preferencji i potrzeb oraz do personalizacji reklam. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie będzie wymagać Twojej zgody, którą można potwierdzić poprzez „Zaakceptuj wszystkie". Jeżeli zaistnieje potrzeba dostosowania zgody do wykorzystywania plików cookies przez nas oraz naszych partnerów, prosimy o kliknięcie w „Zarządzaj cookies”. Wyrażona zgoda może zostać wycofana w dowolnym czasie poprzez zmianę wybranych ustawień. Korzystanie z plików cookie jest równoznaczne z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, których administratorem jest Pixplanet Sp. z o.o. W niektórych przypadkach administratorami danych mogą być również nasi partnerzy. Wszelkie informacje o wykorzystywaniu plików cookie oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez nas i naszych partnerów oraz o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej Polityce Cookies

Kontakt

  • Wybierz z menu głównego wzór, który Cię interesuje lub wpisz w wyszukiwarkę "słowa kluczowe", aby znaleźć wymarzony wzór nadający się do wydrukowania w formie fototapety, obrazu, plakatu lub naklejki.
  • Kliknij w wybrane zdjęcie, a otworzy się strona wzoru.
  • Wybierz rozmiar oraz efekt, jaki chcesz uzyskać na wydruku.
  • Kliknij "Kup Teraz" i wypełnij formularz zamówienia.
Formy płatności szczegółowo opisane znajdziesz tutaj.
Niestety, nie ma takiej możliwości, ponieważ każda usługa wykonywana jest pod indywidualne zamówienie.
Czas realizacji zamówienia oraz koszty wysyłki znajdziesz tutaj.
Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, wszelkie wskazówki co do dalszych kroków znajdziesz tutaj.
Oczywiście, istnieje taka możliwość. Wszelkie informacje na ten temat znajdziesz tutaj.
Oczywiście, na stronie ze wzorem znajdziesz opcję kadrowania, a także nałożenia sepii lub czarno-białego filtra. Jeśli potrzebujesz bardziej skomplikowanych zmian, skontaktuj się ze Sprzedawcą przed złożeniem zamówienia, w celu ustalenia szczegółów.
Przekazane nam przez klienta dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
Jeśli masz pytanie odnośnie swojego zamówienia, a nie znalazłeś na nie odpowiedzi lub po prostu chciałbyś zasięgnąć opinii i porady konsultanta, zajrzyj tutaj.
O każdym etapie realizacji twojego zamówienia będziesz przez nas informowany na bieżąco drogą mailową. Służą do tego statusy zamówień:
  • złożone - zamówienie zostało poprawnie złożone;
  • opłacone - przedpłata na koncie pixers.pl została zaksięgowana;
  • w realizacji - zlecenie trafiło do Sprzedawcy i jest realizowane;
  • wysłane - Twoja paczka została przekazana kurierowi. Wraz z informacją o wysyłce dostaniesz również e-mail z numerem listu przewozowego, abyś mógł śledzić swoją przesyłkę aż do momentu jej otrzymania.
Kolory zdjęcia widziane na ekranie mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów na wydruku. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora.
Zawsze możesz skorzystać z porady wykwalifikowanych doradców, którzy posiadają ogromne doświadczenie. Skontaktuj się z nimi tutaj.
Jak najszybciej skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres: contact@pixers.uk. Postaramy się, aby tak szybko, jak to tylko możliwe, Twoje zamówienie zostało uzupełnione lub wykonane ponownie.
Jeśli okaże się, że zdjęcie się zniekształca, ponieważ zostały zachwiane jego proporcje ze względu na rozmiar, który określiłeś, Sprzedawca skontaktuje się z Tobą i skonsultuje, czy należy nieznacznie zmienić wielkość, czy wykadrować zdjęcie, tak, aby proporcje zostały zachowane. Propozycje wykadrowania otrzymasz do akceptacji drogą mailową, Sprzedawca nigdy nie decyduje o tym sam.
Oczywiście, wystarczy zapisać się do newslettera Pixers.


Kto pyta, nie błądzi! Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Wyślij nam wiadomość

Znajdź biuro

PixPlanet sp. z o.o.
ul. Wspólna 62
00-684 Warszawa
Polska

UWAGA Pod wyżej wymienionym adresem nie prowadzimy sprzedaży. Jest to adres wyłącznie korespondencyjny.

Znajduje się tam biuro, które nie jest miejscem sprzedaży, nie przyjmuje i nie rozpatruje zwrotów ani reklamacji. Na ten adres prosimy też nie odsyłać zamówień.

Śledź nas