Ostatni dzień! 40٪ zniżki na wszystko! Kod: HOLIDAY2016 / Tylko do: 27.06.

Dostawa

Każda usługa realizowana jest wyłącznie na indywidualne zamówienie po zaksięgowaniu wpłaty.

Na czas realizacji składają się:

- produkcja: przygotowanie pliku graficznego, druk, kontrola jakości, pakowanie = 80% czasu dostawy

- wysyłka = 20 % czasu dostawy

Zamówiona usługa wraz z wydrukiem zostanie dostarczona przez profesjonalną firmą kurierską DHL pod wskazany adres.


Koszt i czas realizacji


Koszty dostawy

Dostawa Standard - do 5 dni roboczych 0 zł
Dostawa Express - do 4 dni roboczych 29.90 zł



Płatności






Reklamacje i zwroty

1. Uszkodzona Przesyłka


Jeżeli zauważysz, że przesyłka z GREEN CAPITAL LTD jest uszkodzona, odbierz ją od kuriera, ale poproś o otworzenie jej w jego obecności. Jeśli masz powód, sporządź z kurierem protokół szkody.

W ciągu 10 dni roboczych GREEN CAPITAL LTD wyśle Ci ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze.

Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki", ani "reklamacja" nie zostaną uznane.



2. Reklamacja DOOR-2-DOOR


Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki z GREEN CAPITAL LTD wykryjesz wady techniczne, w tym:

  • zły rozmiar
  • zły kadr/zły materiał
  • brak części składowych zamówienia

skontaktuj się z GREEN CAPITAL LTD i prześlij materiał dowodowy w postaci zdjęć cyfrowych na adres contact@pixers.pl, a GREEN CAPITAL LTD wyśle kuriera po odbiór reklamowanej przesyłki.

W ciągu 10 dni roboczych GREEN CAPITAL LTD wyśle ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze.

UWAGA
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów spowodowane różnicami w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe.

Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu GREEN CAPITAL LTD, a opakowanie z wydrukiem dołączonym do reklamowanej usługi z GREEN CAPITAL LTD musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego będącego częścią tego zestawu.



3. Zwroty


Jeżeli zmienisz zdanie co do zakupionej usługi z GREEN CAPITAL LTD, istnieje możliwość zwrotu w okresie 365 dni od dostarczenia zamówienia, bez podania przyczyny. Zwracane w tym trybie usługa i wydruk zostaną przyjęte tylko i wyłącznie wtedy, gdy będą oryginalne, nieuszkodzone i z kompletną zawartością.

  • W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu należy skontaktować się z firmą GREEN CAPITAL LTD (kontakt@pixers.pl) podając w emailu nr zamówienia, swoje dane i numer konta, na który GREEN CAPITAL LTD ma zwrócić pieniądze.



W ciągu 14 dni roboczych dokonamy zwrotu pieniędzy na Twoje konto.

Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy zwracane zamówienie dotknięte jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.



Pytania i odpowiedzi

Lista pytań:

  1. Jakie usługi są dostępne w pixers.pl?
  2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
  3. Jakie formy płatności są dostępne w sklepie pixers.pl?
  4. Czy jest możliwość zapłacenia przy odbiorze?
  5. Jaki jest czas realizacji zamówienia i koszty wysyłki?
  6. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?
  7. Czy mogę zwrócić usługę jeśli nie spełnia ona moich oczekiwań?
  8. Czy mogę zamówić inne formaty usługi niż dostępne na stronie pixers.pl?
  9. Czy istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia, zmiany koloru, retuszu?
  10. Czy moje dane osobowe są chronione?
  11. Co mogę zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?
  12. Skąd mam wiedzieć, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
  13. Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?
  14. Co zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedniej dla mnie oferty?
  15. Otrzymałem usługę całkowicie lub częściowo niezgodną z zamówieniem - co zrobić?
  16. Czy tusze użyte do wydruków zamówionej przeze mnie usługi mogą być szkodliwe dla dzieci?
  17. Czy zdjęcie nie zniekształci się jeśli wpiszę dowolny wymiar wydruku?
  18. Czy jest szansa na otrzymanie rabatu?

1. Jakie usługi są dostępne w PIXERS?
W naszym sklepie możesz zakupić projekty fototapet, obrazów, plakatów i naklejek. Operatorem sklepu jest GREEN CAPITAL LTD z siedzibą w Saint Vincent i Grenadynach.



2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
- Wpisz w wyszukiwarkę "słowa kluczowe", aby znaleźć wymarzony wzór nadający się do wydrukowania w formie fototapety, obrazu lub plakatu.
- Kliknij w wybrane zdjęcie, a otworzy się strona wyboru cech wydruku.
- Wybierz rodzaj materiału, efekt i rozmiar, jaki chcesz uzyskać w wydruku z zamówionej usługi.
- Kliknij "Kup Teraz" i wypełnij formularz zamówienia.



3. Jakie formy płatności są dostępne w sklepie pixers.pl?
Formy płatności szczegółowo opisane znajdziesz tutaj.



4. Czy jest możliwość zapłacenia przy odbiorze?
Niestety, nie ma takiej możliwości, ponieważ każda usługa wykonywana jest pod indywidualne zamówienie.



5. Jaki jest czas realizacji zamówienia i koszty wysyłki?
Czas realizacji zamówienia oraz koszty wysyłki znajdziesz tutaj.



6. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?
Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, wszelkie wskazówki co do dalszych kroków znajdziesz tutaj.



7. Czy mogę zwrócić usługę jeśli nie spełnia ona moich oczekiwań?
Oczywiście, istnieje taka możliwość. Wszelkie informacje na ten temat znajdziesz tutaj.



8. Czy mogę zamówić inne formaty usługi niż dostępne na stronie PIXERS?
Oczywiście, wystarczy skontaktować się w tej sprawie z jednym z naszych konsultantów. Pamiętaj, że w tym wypadku czas oczekiwania może się wydłużyć się do 14 dni.



9. Czy istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia, zmiany koloru, retuszu?
Oczywiście, na stronie ze wzorem znajdziesz opcję kadrowania, a także zmiany koloru zdjęcia. Aby wprowadzić więcej zmian, opisz je dokładnie w komentarzu do zamówienia. Po jego otrzymaniu nasi graficy skontaktują się z Tobą, aby ustalić szczegóły zamówienia. Koszt takiej usługi jest ustalany indywidualnie.



10. Czy moje dane osobowe są chronione?
Przekazane nam przez klienta dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.



11. Co mogę zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?
Jeśli masz pytanie odnośnie swojego zamówienia, a nie znalazłeś na nie odpowiedzi lub po prostu chciałbyś zasięgnąć opinii i porady naszego konsultanta, zajrzyj tutaj.



12. Skąd mam wiedzieć, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
O każdym etapie realizacji twojego zamówienia będziesz przez nas informowany na bieżąco drogą mailową.
Służą do tego statusy zamówień:
- złożone - zamówienie zostało poprawnie złożone;
- opłacone - przedpłata na koncie pixers.pl została zaksięgowana;
- w kolejce do wydruku - zlecenie trafiło do GREEN CAPITAL LTD, gdzie następuje proces wydruku
- wysłane - Twoja paczka została przekazana kurierowi. Wraz z informacją o wysyłce dostaniesz również e-mail z numerem listu przewozowego, abyś mógł śledzić swoją przesyłkę aż do momentu jej otrzymania.



13. Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?
Kolory zdjęcia na stronie pixers.pl mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów jakie osiągniesz drukując zamówioną usługę.
Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora.



14. Co zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedniej dla mnie oferty?
Zawsze możesz skorzystać z porady naszych wykwalifikowanych doradców, którzy posiadają ogromne doświadczenie. Skontaktuj się z nimi tutaj.



15. Otrzymałem usługę całkowicie lub częściowo niezgodną z zamówieniem - co zrobić?
Jak najszybciej skontaktuj się z nami! Postaramy się tak szybko jak to tylko możliwe uzupełnić lub wymienić usługę na zgodną z twoim zamówieniem.



16. Czy tusze użyte do wydruków zamówionej przeze mnie usługi mogą być szkodliwe dla dzieci?
Jedynie wydruki wyprodukowane w najnowszej, ekologicznej technologii HP Latex Printing są bezwonne i w 100% bezpieczne dla zdrowia. Nie zalecamy drukowania zamówionej usługi w innej technologii.



17. Czy zdjęcie nie zniekształci się jeśli wpiszę dowolny wymiar wydruku?
Jeśli przy przygotowaniu usługi do wydruku okaże się, że zdjęcie się zniekształca ponieważ zostały zachwiane jego proporcje pod wpływem rozmiaru wydruku, który określiłeś, nasz grafik skontaktuje się z Tobą i skonsultuje, czy należy nieznacznie zmienić wielkość wydruku, czy wykadrować zdjęcie, tak, aby proporcje zostały zachowane. Propozycje wykadrowania otrzymasz do akceptacji drogą mailową, nigdy nie decydujemy o tym sami.



18. Czy jest szansa na otrzymanie rabatu?
Oczywiście, wystarczy zapisać się do naszego newslettera.




Zlokalizuj przesyłkę

Wpisz numer listu przewozowego i sprawdź, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka :).