Kontakt

  • Wybierz z menu głównego wzór, który Cię interesuje lub wpisz w wyszukiwarkę "słowa kluczowe", aby znaleźć wymarzony wzór nadający się do wydrukowania w formie fototapety, obrazu, plakatu lub naklejki.
  • Kliknij w wybrane zdjęcie, a otworzy się strona wzoru.
  • Wybierz rozmiar oraz efekt, jaki chcesz uzyskać na wydruku.
  • Kliknij "Kup Teraz" i wypełnij formularz zamówienia.
Formy płatności szczegółowo opisane znajdziesz tutaj.
Niestety, nie ma takiej możliwości, ponieważ każda usługa wykonywana jest pod indywidualne zamówienie.
Czas realizacji zamówienia oraz koszty wysyłki znajdziesz tutaj.
Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, wszelkie wskazówki co do dalszych kroków znajdziesz tutaj.
Oczywiście, istnieje taka możliwość. Wszelkie informacje na ten temat znajdziesz tutaj.
Oczywiście, wystarczy skontaktować się w tej sprawie ze Sprzedawcą, pisząc na adres: kontakt@pixers.pl. Pamiętaj, że w tym wypadku czas oczekiwania może wydłużyć się do 14 dni.
Oczywiście, na stronie ze wzorem znajdziesz opcję kadrowania, a także zmiany koloru zdjęcia. Aby wprowadzić więcej zmian, opisz je dokładnie w komentarzu do zamówienia. Po jego otrzymaniu Sprzedawca skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły zamówienia. Koszt takiej usługi jest ustalany indywidualnie.
Przekazane nam przez klienta dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
Jeśli masz pytanie odnośnie swojego zamówienia, a nie znalazłeś na nie odpowiedzi lub po prostu chciałbyś zasięgnąć opinii i porady konsultanta, zajrzyj tutaj.
O każdym etapie realizacji twojego zamówienia będziesz przez nas informowany na bieżąco drogą mailową. Służą do tego statusy zamówień:

  • złożone - zamówienie zostało poprawnie złożone;
  • opłacone - przedpłata na koncie pixers.pl została zaksięgowana;
  • w realizacji - zlecenie trafiło do Sprzedawcy i jest realizowane;
  • wysłane - Twoja paczka została przekazana kurierowi. Wraz z informacją o wysyłce dostaniesz również e-mail z numerem listu przewozowego, abyś mógł śledzić swoją przesyłkę aż do momentu jej otrzymania.
Kolory zdjęcia widziane na ekranie mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów na wydruku. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora.
Zawsze możesz skorzystać z porady wykwalifikowanych doradców, którzy posiadają ogromne doświadczenie. Skontaktuj się z nimi tutaj.
Jak najszybciej skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres: kontakt@pixers.pl. Postaramy się, aby tak szybko, jak to tylko możliwe, Twoje zamówienie zostało uzupełnione lub wykonane ponownie.
Jeśli okaże się, że zdjęcie się zniekształca, ponieważ zostały zachwiane jego proporcje ze względu na rozmiar, który określiłeś, Sprzedawca skontaktuje się z Tobą i skonsultuje, czy należy nieznacznie zmienić wielkość, czy wykadrować zdjęcie, tak, aby proporcje zostały zachowane. Propozycje wykadrowania otrzymasz do akceptacji drogą mailową, Sprzedawca nigdy nie decyduje o tym sam.
Oczywiście, wystarczy zapisać się do newslettera Pixers.

Kto pyta, nie błądzi! Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Wyślij nam wiadomość

Znajdź biura regionalne

ul. Staromłyńska 4
50-266 Wrocław
Polska
Lettenberg 12
58675 Hemer
Deutschland
350 Chemin du Pré neuf
38350 La Mure (d'isere)
France
590 Kingston Road
London, SW20 8DN
United Kingdom
(siedziba)
340 S Lemon Ave #5821
Walnut, CA 91789
United States

UWAGA Pod wyżej wymienionymi adresami NIE prowadzimy sprzedaży.

Śledź nas

Możesz nas śledzić: