Formy płatności szczegółowo opisane znajdziesz tutaj.
Niestety, nie ma takiej możliwości, ponieważ każda usługa wykonywana jest pod indywidualne zamówienie.
Czas realizacji zamówienia oraz koszty wysyłki znajdziesz tutaj.
Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, wszelkie wskazówki co do dalszych kroków znajdziesz tutaj.
Uszkodzona przesyłka
Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, odbierz ją od kuriera, ale poproś o otworzenie jej w jego obecności. Jeśli masz powód, sporządź z kurierem protokół szkody. W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle Ci ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze. Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki", ani "reklamacja" nie zostaną uznane.
Reklamacja personalizacji
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz wady techniczne w samplu, w tym:
Skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres kontakt@pixers.pl, a Sprzedawca wyśle kuriera po odbiór reklamowanej przesyłki.
W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze.
**UWAGA**
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów spowodowane różnicami w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe.
Oczywiście, na stronie ze wzorem znajdziesz opcję kadrowania, a także nałożenia sepii lub czarno-białego filtra. Jeśli potrzebujesz bardziej skomplikowanych zmian, skontaktuj się ze Sprzedawcą przed złożeniem zamówienia, w celu ustalenia szczegółów.
Przekazane nam przez klienta dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
Jeśli masz pytanie odnośnie swojego zamówienia, a nie znalazłeś na nie odpowiedzi lub po prostu chciałbyś zasięgnąć opinii i porady konsultanta, zajrzyj tutaj.
Na każdym etapie realizacji twojego zamówienia będziesz przez nas informowany na bieżąco drogą mailową. Służą do tego statusy zamówień:
Kolory zdjęcia widziane na ekranie mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów na wydruku. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora.
Zawsze możesz skorzystać z porady wykwalifikowanych doradców, którzy posiadają ogromne doświadczenie. Skontaktuj się z nimi tutaj.
Jak najszybciej skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres: kontakt@pixers.pl. Postaramy się, aby tak szybko, jak to tylko możliwe, Twoje zamówienie zostało uzupełnione lub wykonane ponownie.
Jeśli okaże się, że zdjęcie się zniekształca, ponieważ zostały zachwiane jego proporcje ze względu na rozmiar, który określiłeś, Sprzedawca skontaktuje się z Tobą i skonsultuje, czy należy nieznacznie zmienić wielkość, czy wykadrować zdjęcie, tak, aby proporcje zostały zachowane. Propozycje wykadrowania otrzymasz do akceptacji drogą mailową, Sprzedawca nigdy nie decyduje o tym sam.
Oczywiście, wystarczy zapisać się do newslettera Pixers.
W razie ewentualnych zwrotów prosimy kierować pytania na adres kontakt@pixers.pl oraz nie odsyłać zamówień na adres biura. Jest to adres jedynie korespondencyjny. Wszystkie zamówienia wysyłane pod ten adres zostaną niestety odesłane z powrotem do Państwa.