Pytania i odpowiedzi

  1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
  2. Jakie formy płatności są dostępne w serwisie pixers.pl?
  3. Czy jest możliwość zapłacenia przy odbiorze?
  4. Jaki jest czas realizacji zamówienia i koszty wysyłki?
  5. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?
  6. Czy mogę zwrócić zamówienie jeśli nie spełnia ono moich oczekiwań?
  7. Czy mogę złożyć indywidualnie zmodyfikowane zamówienie, w innym formacie, niż dostępne w serwisie Pixers?
  8. Czy istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia, zmiany koloru, retuszu?
  9. Czy moje dane osobowe są chronione?
  10. Co mogę zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?
  11. Skąd mam wiedzieć, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
  12. Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?
  13. Co zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedniej dla mnie oferty?
  14. Otrzymałem usługę całkowicie lub częściowo niezgodną z zamówieniem - co zrobić?
  15. Czy zdjęcie nie zniekształci się jeśli wpiszę dowolny wymiar?
  16. Czy jest szansa na otrzymanie rabatu?

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

  • Wybierz z menu głównego wzór, który Cię interesuje lub wpisz w wyszukiwarkę "słowa kluczowe", aby znaleźć wymarzony wzór nadający się do wydrukowania w formie fototapety, obrazu, plakatu lub naklejki.
  • Kliknij w wybrane zdjęcie, a otworzy się strona wzoru.
  • Wybierz rozmiar oraz efekt, jaki chcesz uzyskać na wydruku.
  • Kliknij "Kup Teraz" i wypełnij formularz zamówienia.

2. Jakie formy płatności są dostępne w serwisie pixers.pl?

Formy płatności szczegółowo opisane znajdziesz tutaj.

3. Czy jest możliwość zapłacenia przy odbiorze?

Niestety, nie ma takiej możliwości, ponieważ każda usługa wykonywana jest pod indywidualne zamówienie.

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia i koszty wysyłki?

Czas realizacji zamówienia oraz koszty wysyłki znajdziesz tutaj.

5. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?

Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, wszelkie wskazówki co do dalszych kroków znajdziesz tutaj.

6. Czy mogę zwrócić zamówienie jeśli nie spełnia ono moich oczekiwań?

Oczywiście, istnieje taka możliwość. Wszelkie informacje na ten temat znajdziesz tutaj.

7. Czy mogę złożyć indywidualnie zmodyfikowane zamówienie, w innym formacie, niż dostępne w serwisie Pixers?

Oczywiście, wystarczy skontaktować się w tej sprawie ze Sprzedawcą, pisząc na adres: kontakt@pixers.pl. Pamiętaj, że w tym wypadku czas oczekiwania może wydłużyć się do 14 dni.

8. Czy istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia, zmiany koloru, retuszu?

Oczywiście, na stronie ze wzorem znajdziesz opcję kadrowania, a także zmiany koloru zdjęcia. Aby wprowadzić więcej zmian, opisz je dokładnie w komentarzu do zamówienia. Po jego otrzymaniu Sprzedawca skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły zamówienia. Koszt takiej usługi jest ustalany indywidualnie.

9. Czy moje dane osobowe są chronione?

Przekazane nam przez klienta dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

10. Co mogę zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?

Jeśli masz pytanie odnośnie swojego zamówienia, a nie znalazłeś na nie odpowiedzi lub po prostu chciałbyś zasięgnąć opinii i porady konsultanta, zajrzyj tutaj.

11. Skąd mam wiedzieć, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Na każdym etapie realizacji twojego zamówienia będziesz przez nas informowany na bieżąco drogą mailową. Służą do tego statusy zamówień:

  • złożone - zamówienie zostało poprawnie złożone;
  • opłacone - przedpłata na koncie pixers.pl została zaksięgowana;
  • w realizacji - zlecenie trafiło do Sprzedawcy i jest realizowane;
  • wysłane - Twoja paczka została przekazana kurierowi. Wraz z informacją o wysyłce dostaniesz również e-mail z numerem listu przewozowego, abyś mógł śledzić swoją przesyłkę aż do momentu jej otrzymania.

12. Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?

Kolory zdjęcia widziane na ekranie mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów na wydruku. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora.

13. Co zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedniej dla mnie oferty?

Zawsze możesz skorzystać z porady wykwalifikowanych doradców, którzy posiadają ogromne doświadczenie. Skontaktuj się z nimi tutaj.

14. Usługa została wykonana całkowicie lub częściowo niezgodnie z zamówieniem - co zrobić?

Jak najszybciej skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres: kontakt@pixers.pl. Postaramy się, aby tak szybko, jak to tylko możliwe, Twoje zamówienie zostało uzupełnione lub wykonane ponownie.

15. Czy zdjęcie nie zniekształci się jeśli wpiszę dowolny wymiar?

Jeśli okaże się, że zdjęcie się zniekształca, ponieważ zostały zachwiane jego proporcje ze względu na rozmiar, który określiłeś, Sprzedawca skontaktuje się z Tobą i skonsultuje, czy należy nieznacznie zmienić wielkość, czy wykadrować zdjęcie, tak, aby proporcje zostały zachowane. Propozycje wykadrowania otrzymasz do akceptacji drogą mailową, Sprzedawca nigdy nie decyduje o tym sam.

16. Czy jest szansa na otrzymanie rabatu?

Oczywiście, wystarczy zapisać się do newslettera Pixers.