-40% na wszystko! Do 20-03-2024
-40% na wszystko! Tylko do 20-03-2024
-40% na wszystko! Tylko do 20-03-2024
-40% na wszystko! Tylko do 20-03-2024
-40% na wszystko! Tylko do 20-03-2024
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersPolityka Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookie własne oraz partnerów w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania wszystkich funkcji sklepu oraz w celach analitycznych i marketingowych. Cookies będą wykorzystywane przede wszystkim w dopasowaniu treści marketingowych do Twoich preferencji i potrzeb oraz do personalizacji reklam. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie będzie wymagać Twojej zgody, którą można potwierdzić poprzez „Zaakceptuj wszystkie". Jeżeli zaistnieje potrzeba dostosowania zgody do wykorzystywania plików cookies przez nas oraz naszych partnerów, prosimy o kliknięcie w „Zarządzaj cookies”. Wyrażona zgoda może zostać wycofana w dowolnym czasie poprzez zmianę wybranych ustawień. Korzystanie z plików cookie jest równoznaczne z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, których administratorem jest Pixplanet Sp. z o.o. W niektórych przypadkach administratorami danych mogą być również nasi partnerzy. Wszelkie informacje o wykorzystywaniu plików cookie oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez nas i naszych partnerów oraz o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej Polityce Cookies

Pytania i odpowiedzi

  1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
  2. Jakie formy płatności są dostępne w serwisie pixers.pl?
  3. Czy jest możliwość zapłacenia przy odbiorze?
  4. Jaki jest czas realizacji zamówienia i koszty wysyłki?
  5. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?
  6. Jak reklamować zamówienie?
  7. Czy istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia, zmiany koloru, retuszu?
  8. Czy moje dane osobowe są chronione?
  9. Co mogę zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?
  10. Skąd mam wiedzieć, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
  11. Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?
  12. Co zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedniej dla mnie oferty?
  13. Otrzymałem usługę całkowicie lub częściowo niezgodną z zamówieniem - co zrobić?
  14. Czy zdjęcie nie zniekształci się jeśli wpiszę dowolny wymiar?
  15. Czy jest szansa na otrzymanie rabatu?
  16. Czy mogę zwrócić zamówienie?

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

  • Wybierz z menu głównego wzór, który Cię interesuje lub wpisz w wyszukiwarkę "słowa kluczowe", aby znaleźć wymarzony wzór nadający się do wydrukowania w formie fototapety, obrazu, plakatu lub naklejki.
  • Kliknij w wybrane zdjęcie, a otworzy się strona wzoru.
  • Wybierz rozmiar oraz efekt, jaki chcesz uzyskać na wydruku.
  • Kliknij "Kup Teraz" i wypełnij formularz zamówienia.

2. Jakie formy płatności są dostępne w serwisie pixers.pl?

Formy płatności szczegółowo opisane znajdziesz tutaj.

3. Czy jest możliwość zapłacenia przy odbiorze?

Niestety, nie ma takiej możliwości, ponieważ każda usługa wykonywana jest pod indywidualne zamówienie.

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia i koszty wysyłki?

Czas realizacji zamówienia oraz koszty wysyłki znajdziesz tutaj.

5. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?

Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, wszelkie wskazówki co do dalszych kroków znajdziesz tutaj.

6. Jak reklamować zamówienie?

Uszkodzona przesyłka

Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, odbierz ją od kuriera, ale poproś o otworzenie jej w jego obecności. Jeśli masz powód, sporządź z kurierem protokół szkody. W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle Ci ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze. Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki", ani "reklamacja" nie zostaną uznane.

Reklamacja personalizacji

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz wady techniczne w samplu, w tym:

  • zły rozmiar
  • zły kadr/zły materiał
  • brak części składowych zamówienia

Skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres kontakt@pixers.pl, a Sprzedawca wyśle kuriera po odbiór reklamowanej przesyłki.

W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze.

**UWAGA**

Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów spowodowane różnicami w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe.

7. Czy istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia, zmiany koloru, retuszu?

Oczywiście, na stronie ze wzorem znajdziesz opcję kadrowania, a także nałożenia sepii lub czarno-białego filtra. Jeśli potrzebujesz bardziej skomplikowanych zmian, skontaktuj się ze Sprzedawcą przed złożeniem zamówienia, w celu ustalenia szczegółów.

8. Czy moje dane osobowe są chronione?

Przekazane nam przez klienta dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

9. Co mogę zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?

Jeśli masz pytanie odnośnie swojego zamówienia, a nie znalazłeś na nie odpowiedzi lub po prostu chciałbyś zasięgnąć opinii i porady konsultanta, zajrzyj tutaj.

10. Skąd mam wiedzieć, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Na każdym etapie realizacji twojego zamówienia będziesz przez nas informowany na bieżąco drogą mailową. Służą do tego statusy zamówień:

  • złożone - zamówienie zostało poprawnie złożone;
  • opłacone - przedpłata na koncie pixers.pl została zaksięgowana;
  • w realizacji - zlecenie trafiło do Sprzedawcy i jest realizowane;
  • wysłane - Twoja paczka została przekazana kurierowi. Wraz z informacją o wysyłce dostaniesz również e-mail z numerem listu przewozowego, abyś mógł śledzić swoją przesyłkę aż do momentu jej otrzymania.

11. Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?

Kolory zdjęcia widziane na ekranie mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów na wydruku. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora.

12. Co zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedniej dla mnie oferty?

Zawsze możesz skorzystać z porady wykwalifikowanych doradców, którzy posiadają ogromne doświadczenie. Skontaktuj się z nimi tutaj.

13. Usługa została wykonana całkowicie lub częściowo niezgodnie z zamówieniem - co zrobić?

Jak najszybciej skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres: kontakt@pixers.pl. Postaramy się, aby tak szybko, jak to tylko możliwe, Twoje zamówienie zostało uzupełnione lub wykonane ponownie.

14. Czy zdjęcie nie zniekształci się jeśli wpiszę dowolny wymiar?

Jeśli okaże się, że zdjęcie się zniekształca, ponieważ zostały zachwiane jego proporcje ze względu na rozmiar, który określiłeś, Sprzedawca skontaktuje się z Tobą i skonsultuje, czy należy nieznacznie zmienić wielkość, czy wykadrować zdjęcie, tak, aby proporcje zostały zachowane. Propozycje wykadrowania otrzymasz do akceptacji drogą mailową, Sprzedawca nigdy nie decyduje o tym sam.

15. Czy jest szansa na otrzymanie rabatu?

Oczywiście, wystarczy zapisać się do newslettera Pixers.

16. Czy mogę zwrócić zamówienie?

W razie ewentualnych zwrotów prosimy kierować pytania na adres kontakt@pixers.pl oraz nie odsyłać zamówień na adres biura. Jest to adres jedynie korespondencyjny. Wszystkie zamówienia wysyłane pod ten adres zostaną niestety odesłane z powrotem do Państwa.