Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, odbierz ją od kuriera, ale poproś o otworzenie jej w jego obecności. Jeśli masz powód, sporządź z kurierem protokół szkody. W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle Ci ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze. Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki", ani "reklamacja" nie zostaną uznane.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz wady techniczne w próbce, w tym:
W celu zgłoszenia reklamacji wypełnij formularz znajdujący się na dole strony.
W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze.
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów spowodowane różnicami w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe.
Każde zamówienie jest realizowane indywidualnie i staramy się, abyś był pozytywnie zaskoczony. Jeśli jednak zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z opcji zwrotu w ciągu 365 dni od dostarczenia zamówienia, bez podania przyczyny.
Masz trzy opcje do wyboru przy zwrocie usługi:
Aby skorzystać z prawa zwrotu skontaktuj się ze Sprzedawcą, wypełniając poniższy formularz.
Podaj adres email, którego użyłeś podczas zakupu oraz numer zamówienia, aby przejść na stronę z formularzem.